понедељак, 21. фебруар 2011.

Jelena Karleuša: Samo me idioti ne vole!

Jelena Karleuša ne prestaje da intrigira javnost. U najnovijem intervjuu koji je dala za “Kurir”, plavokosa pevačica govori o svojoj novoj pesmi “Muškarac koji mrzi žene”, o lutkama koje će uskoro plasirati na tržište, o političarima koje ceni, o prijateljima i neprijateljima na estradi i van nje. “Na ideju da pustim u prodaju lutku sa svojim likom došla sam spontano. Pomislila sam da bi to bio super reklamni materijal koji će pratiti novi album. To će biti moj deseti, jubilarni CD, i želim da čitav region bude u znaku JK.

Ako ćemo suditi po singlovima “Insomnija” i “Muškarac koji mrzi žene”, to će biti album mog života! Lutka će biti spoj svega lepog i ekscentričnog što nosim u sebi,” poručuje Jelena Karleuša i dodaje da je neminovno da će pojedine koleginice koristiti te lutkice za vudu magiju. “Na estradi ima mnogo divnih i normalnih ljudi, ali ima i seljanki koje imaju svoje gatare i vračare! Taj polusvet će sigurno bockati JK lutku svim i svačim. Ali će prvo morati da je kupe. Na njihovu sreću, neće biti skupa! U ovoj zemlji i Kurta i Murta sebi daju za pravo da me prozivaju.

Na to sam odavno prestala da reagujem. S druge strane, postoji nemerljivo veći broj mojih fanova. Samo budala i idiot može da me ne voli. Balkan se deli na fanove JK i na budale. Kad kažem JK, mislim simbolično na jaku, lepu i uspešnu ženu, majku dvoje dece, osobu koja je borac za ljudska prava i nekog ko pomera granice. Kome se ne sviđam, neka se vrati u prošli vek.”

izvor: svet.rs

Нема коментара:

Постави коментар