понедељак, 21. фебруар 2011.

ŽELJKO MITROVIĆ OZDRAVIO!

Vlasnik "Pinka" juče je otpušten iz klinike u Flenzburgu. U Nemačkoj ostaje još najmanje 30 dana, s tim što će povremeno dolaziti u Beograd

Željko Mitrović napustio je bolnicu u Flenzburgu, u kojoj je lečen skoro dva meseca. Iz medicinskog kompleksa u ovom nemačkom gradu izvele su ga majka Milka, supruga Milica i ćerke Kristina i Andrea, ali se vlasnik "Pinka" neće odmah vratiti u Srbiju.

- Izašao sam iz bolnice i osećam se kao da imam 20 godina manje. Lečenje je uspešno završeno, ali ću ostati na kućnoj nezi u Nemačkoj najmanje 30, a najviše 60 dana, dok mi svi parametri u krvi ne budu dobri, jer sam i dalje rovit. Iznajmio sam kuću u Hamburgu, gde ću preneti svu tehniku i odakle ću moći da radim, a opet ću biti blizu bolnice kako bih išao na kontrole. Najverovatnije ću neki od narednih vikenda svratiti do Beograda, jer sam se uželeo Srbije, rekao je Željko Mitrović za "Kurir".

izvor: kurir-info.rs

Нема коментара:

Постави коментар